Tack för alla bra tips och info ,de kommer komma väl till nytta. Vi är inte ute efter att tjäna pengar några pengar men vi vill ju inte gå back. Om man investerar i en bar eller nått guesthuse i ett turist område, går det att leva ett drägligt liv där nere? Snälla ös på med så mycket info som möjlig allt är intressant. Kanske tabbar ni själva gjorde när ni flytta ner? Tack åter igen , ös på nu 🙂