Grundproblemet är och förblir att Thailändarna knaprar antibiotika som om det vore jordnötter.
Dom tycks tro att allt går att bota med antibiotika.
Mitt ex jobbade som sjuksyrra i Thailand och jag hann inte landa ens fören hon svängde in på första bästa pharmasy och inhandlade div olika penicillinkurer som kunde vara bra att ha.
Förstår inte varför ingen gör något åt saken. I västvärlden verkar det vara hårda regler för antibiotika men i Asien skiter dom i det fullständigt