Jobbar på en krog i Patong och ser dessa individer varje dag. Och för varje dag tycker jag mer och mer illa om dessa individer. De behandlar alla som skit och framför allt Thailändare. Ryssarna tror att de är kungar men i själva verket är de bara simpla bönder som inte vet ett jävla dugg om resten av världen. Jag har tagit bort våra ryska menyer och får vi ryska gäster så tas de inte fram om det inte är en barnfamilj. Kommer det 2 par i medelåldern eller killar så finns det bara menyer på svenska. Många säger att alla gäster är viktiga och det är rätt med det gäller inte ryssar för de kan inte uppföra sig som riktiga människor. Kommer att försöka starta en grupp där fler och fler restauranger tar bort sina ryska menyer och istället gör menyer på franska eller tyska.