Hem Forums Gemensamt, för alla Övrigt Gott Nytt år & God fortsättning 2009

Viewing 8 reply threads
  • Author
    Posts
    • #386234
      Nille
      Keymaster

        :wav:

        Tack ska ni ha allihopa för det gångna året. Jag önskar er allt det bästa inför 2009.

        :occasion7:

      • #418146

        Gott nytt år allihop :cheers: :cheers: :salute:

      • #418147

        Gott Nytt År :occasion9: :occasion9:

      • #418148
        jjonsson
        Participant

          GOTT NYTT!!!

          Tack allihop för ert enorma stöd under mitt mist sagt mest omtumlande och fantastiska år i mitt liv!

          Jag hoppas att alla får ett UNDERBART 2009!!!

        • #418149
          Thaisambo
          Participant

            Önskar alla ett Gott Nytt År 2009 och en God Fortsättning!

            Snart går tolvslaget över Thailand och rullar sen fram över världen. Om drygt sex timmar är det vår tur!

            En märklig tanke, det nya året drar fram över jorden och har redan börjat långt i öster :walk: :clock: :wave:

          • #418151
            farang82
            Participant

              Sawadee Pi Mai! :hello1:

            • #418152
              farang82
              Participant

                @farang82 wrote:

                Sawadee Pi Mai! :hello1:

                Gott Nytt År! :hello1:

              • #418153

                Gott Nytt År på er alla! Hoppas ni alla hade det trevligt :occasion7: :occasion9:

              • #418154

                Tack detsamma!

                Hoppas att ni hade en bra nyårsafton allihop!

                /Rosarin m familj

            Viewing 8 reply threads
            • The topic ‘Gott Nytt år & God fortsättning 2009’ is closed to new replies.