Hem › Forums › Gemensamt, för alla › Övrigt › Gott Nytt år & God fortsättning 2009
:wav:
Tack ska ni ha allihopa för det gångna året. Jag önskar er allt det bästa inför 2009.
:occasion7:
Gott nytt år allihop :cheers: :cheers: :salute:
Gott Nytt År :occasion9: :occasion9:
GOTT NYTT!!!
Tack allihop för ert enorma stöd under mitt mist sagt mest omtumlande och fantastiska år i mitt liv!
Jag hoppas att alla får ett UNDERBART 2009!!!
Önskar alla ett Gott Nytt År 2009 och en God Fortsättning!
Snart går tolvslaget över Thailand och rullar sen fram över världen. Om drygt sex timmar är det vår tur!
En märklig tanke, det nya året drar fram över jorden och har redan börjat långt i öster :walk: :clock: :wave:
Sawadee Pi Mai! :hello1:
@farang82 wrote:
Gott Nytt År! :hello1:
Gott Nytt År på er alla! Hoppas ni alla hade det trevligt :occasion7: :occasion9:
Tack detsamma!
Hoppas att ni hade en bra nyårsafton allihop!
/Rosarin m familj