Ingen annan än jag som blev överlycklig när jag läste att Ericsson har fått en stor order av Dtac?
Den går ut på att förbreda alla landets master för framtida 3G och 4G nät, samt utöka kapaciteten av användare.
Enligt Bangkok Post skulle det påbörjas i Bangkok i mars och planerna var sedan att gå igenom landet under en 2 års period. Om det sedan innebär att det automatiskt blir tillgängligt är jag tveksam till. Men en bra bit på vägen! :cheers: