Hem Forums I Sverige med Thailändsk anknytning Allmänt Janet Kiew (เจเน็ท เขียว) på konsertturné i Sverige.

Viewing 6 reply threads
  • Author
    Posts
    • #388765

      I augusti kommer för första gången Janet Kiew till sverige. Hon ska uppträda i Stockholm 4 augusti, Göteborg 6 augusti och Malmö 7 augusti.

      Mer info på http://www.JanetTourSweden.se

      Gå gärna med i facebook gruppen Janet Kiew Tour Sweden / เจเน็ท เขียว ไปสวีเดน

    • #442934
      Nille
      Keymaster

        Det låter jätteroligt och vi skall nog försöka gå! :cheers:

        Någon som vet vilka som är hennes mest populära låter?
        [youtube:6l52v5sw]http://www.youtube.com/watch?v=5CYizYm_iyo[/youtube:6l52v5sw]

      • #442935

        Musikvideo från den film som satte fart på hennes karriär… Yam Yasothorn แหยม ยโสธร

        [youtube:2jlnlxya]http://www.youtube.com/watch?v=OieSGxixUOM[/youtube:2jlnlxya]

        Från hennes senaste album Thank You ที่รัก

        [youtube:2jlnlxya]http://www.youtube.com/watch?v=x1y9Oq4y6_8[/youtube:2jlnlxya]

      • #442936
        Lung Lennart
        Participant

          Lite tunt med information både här och på hemsidan.
          Hur stort är sällskapet? Finns några medartister?
          Dansare från Thailand? Hur många? Kända sådana?
          Musiker från Thailand? Hur många? Kända sådana?
          Strängt taget lite information om hela showen.

        • #442937

          Det blir en enmansshow, hon har en tekniker/musiker som sköter musiken via dator.

        • #442938

          Konserterna i Göteborg och Malmö är inställda så nu kör vi bara i Stockholm. Vi har dock bytt till en mindre lokal som tar 400 pers. Nu finns vi i Debasers kalender.

          http://www.debaser.se/kalender/4761/

        • #442939

          Det blev en dyr men en riktigt bra fest med Janet Kiew då det inte kom så många. Men ett bra gäng på ca 60st hade en kanonkväll på DeBasaer på Medborgarplatsen i onsdags kväll. På fredag tar vi en tur till Thailändska tigern på Hornsgatan innan vi åker vidare till Dusseldorf på lördag. :cheers:

      Viewing 6 reply threads
      • You must be logged in to reply to this topic.