Jag är övertygad om att Nille vet om det.
Frågan är om vi ska ha bostadsannonser på forumet eller inte.
Man kan ha en särskild avdelning där sådana annonser kan publiceras (mot en liten avgift kanske) eller också länka till någon passande site som i sin tur sköter det jobbet. Men det finns gott om förmedlingsföretag på området och ska länk finnas här är det önskvärt att ha en betalande annonsör bakom.
Att ragga annonsörer kräver resurser, tanken finns förstås, men det går på sparlåga såvitt jag vet och det gäller att ta en nisch på ett område som nog redan är ganska mättat. Inte så lätt med andra ord.
Man ska också kunna visa annonsören att det är lönsamt att annonsera på just Thailandsforum.