@Skalman™ wrote:
.

Allt från nybörjare till SAS gymn.
Ev presenterar du dig själv först i själva talet, som en del av exordium.
eeeeh… som en vadå ? :pale:
// Skalis
http://www.digitalasparet.se
Hej Skalman
Safir eller SAS så är det det ändå jag som får vara både och. Det har jag inget emot. Det känns bara skönt för vår gemenskap att vara tillsammans och att kunna finnas till och hjälpa henne. Det ända jag vill är att hon försöker själv först och sedan går vi igenom allt tillsammans igen. Rättar och förklarar. Hon jobbar verkligen hård för att komma in i svenska samhället och det känns bra. Felet jag gjorde i början första nästan tre åren var att jag pratade engelska med henne men det har jag lagt av med nästan. Jag tar bara till engelskan när jag känner att det inte går fram och att jag inte har tålamodet och det blir ibland för mycket sven-english men som sagt jag försöker skärpa mig för hennes bästa och det blir bättre och bättre för varje dag som går
MVH erikv