Hej, köpte för ca 4 månader sedan en smartphone av märket ZTE blade i Sverige.
Till min stora förvåning kunde telefonen varken visa eller skriva thaifonts. Detta löste vi på mbk i thailand.
Nu är det så att vi måste fabriksinställa telefonen igen och thaifontsen kommer att försvinna.
Jag undrar om det finns någon med samma problem, eller någon som är tekniskt duktigt inom detta här och har svar på hur man skall få tillbaka thai fonts på telefonen?