Hem › Forums › Gemensamt, för alla › Övrigt › Köp & Sälj – Byt & Hyr › Underbar Etage lgh BKK, Ladprao, Fullt möblerad endast 8000!
- This topic has 3 replies, 2 voices, and was last updated 15 years, 3 months ago by
Nille.
-
AuthorPosts
-
-
6 May, 2011 at 10:33 pm #390030
Hej!
Jag och tjejen bor i en underbar etage lgh i Ladprao.
Den ligger mycket bra till för den som inte har behov av att bo på sukhumvit lr downtown nånstans.
Alla bekvämligheter man kan tänka sig inom 0-5 min utanför dörren, 10 min på moppe ca till MRT.
Huset är ca 10 år men håller hög standard och är väl omhändertaget, det finns en mindre pool och ett mindre gym att tillgå plus att det finns bastu att nyttja.Lgh är fullt möblerad med dyra möbler som håller hög klass även kylskåp och tv ingår i hyran. 2 st nya aircon.
Övervåningen är underbar med sovrum och ett underbart inrett kontor med väldigt fina kontorsmöbler och gott om garderober. Det finns 2 badrum ett därnere och ett däruppe, däruppe med badkar och stort och frächt badrum!
Internet finns att tillgå både wifi som huset tillhandahåller till bra månads kostnader eller true ultra hi speed som jag själv använder 10/1mb och det är grym hastighet mot sverige!! 699:- i månaden om man vill ha det. El och vatten betalas direkt till elbolaget därav inga påslag! Kabel tv ingår i hyran!
Bara ta med tandborste och flytta in!Jag garanterar att du aldrig kan hitta en lgh som denna för detta pris i BKK så det är först till kvarn som gäller!
Inflyttning enligt överenskommelse.Vi måste tyvärr flytta då min tjej fått ett jobb i en annan stad, så vi behöver någon som tar över vårat kontrakt helt enkelt.32 000 thb i startavgift thats it! 8000 thb i hyra i månaden!! När ni flyttar ut får ni deposition tillbaka av ägaren.
Vill ni ha bilder ta kontakt så mailar jag det!
Maila mig för direkt kontakt eller ring.
pkoc83@yahoo.se telnr: 0842968961Mvh Philip
-
7 May, 2011 at 8:09 am #452750
Kan bara instämma. Det låter som ett fynd. Har du bilder får du gärna lägga upp dem.
-
7 May, 2011 at 8:11 pm #452751
Jag har bilder, kan maila dom till dig om du är intresserad.
Mvh Philip
-
8 May, 2011 at 7:21 am #452752
Tänkte mest på de andra. Jag bor i Hua Hin och har inga planer på att flytta upp ännu… 🙂
-
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.