Hem Forums Gemensamt, för alla Övrigt Köp & Sälj – Byt & Hyr Vad kostar en Honda cbr 300 i thailand

Viewing 7 reply threads
  • Author

Hoppas någon som vet

@Tommy_Stenberg wrote:

Hoppas någon som vet

Runt 150.000 Tbh med ABS, för övrigt en livsfarlig maskin att köra i Thailand

humpe
      Participant

Var på Honda idag å fick skummat lite i en prislista, letade inte efter cbr 300 men tyckte mig se att den kostade 125.000 vilket jag reagerade lite på för det verkade billigt. Jag kan kolla upp detta igen.

Hemska Sven
        Participant

Enligt försäljaren hos Honda på Bangkok Motorshow i måndags låg riktpriset f.n. på 126.000 Baht. Såg välbyggd ut, kan nog ses som billigt. :flower:

humpe
          Participant

@Big man wrote:

@Tommy_Stenberg wrote:

Hoppas någon som vet

På vilket sätt är den farligare än någon annan hoj? Är väl hoj i sig och karaktären på föraren som avgör hur farligt det är.

jag har en cbr250 en bra maskin som jag kan rekmondera

@humpe wrote:

@Big man wrote:

@Tommy_Stenberg wrote:

Hoppas någon som vet

På vilket sätt är den farligare än någon annan hoj? Är väl hoj i sig och karaktären på föraren som avgör hur farligt det är.

Du har rätt i din sista mening.
            CBR 300cc väger inte mycket mer än en vanlig motorbike.Tänk då att placera 80-100kg på toppen av denna höga KORTA maskin.Vid inbromsning, blir den då mycket farlig, kan, om man bara, är lite för hård på handen,slå runt framåt.Mycket vanligt, vid olyckor med denna typ av Mc.
            Har sett flera.

humpe
            Participant

Bra info

Viewing 7 reply threads
          • You must be logged in to reply to this topic.