det är så att jag har använt voipdiscount förut och det har funkat felfritt alltid.
Men idag när jag ringer säger den att jag har använt slut på free calls, “fair use policy” jag har läst på lite där, det står 300 minuter per vecka “5timmar” men jag har kollat min history på calls det ligger på 100 minuter så det verkar som dem fuskar med det. är detta permanent eller låses mitt konto upp nästa vecka igen för freecalls?
just nu betalar jag samtalen till thailand när det ska vara free, 9 öre i minuten, inte så dyrt att klaga över men tänkte bara, det står free calls och fair use policy säger 300 minuter känns lite taskigt när man bara använt 100 minuter.