Hej,
Undrar lite över valet nu när det närmar sig.
Hur är situationen? Tror ni som är på plats i Thailand eller är insatta i situationen att det blir ett lugnt val eller finns risk för starka reaktioner?
Om Taksin är på gång igen, finns risk för nya militära insatser?
/Karolina (som läääängtar efter att åka till Bkk den 24:e dec)