-
Trucker replied to the topic Hur länge har ni väntat på PUT? in the forum Byråkrati & Myndigheter 10 years, 7 months ago
@Jimmieboy wrote:
@Trucker wrote:
Beslut fattat! Idag kl 08:55 har ett mejl kommit med beskedet… Kan väl inte bli annat än bifall :bounce:
Fick ni besked via mail? Vi fick vänta på snigelposten 😛
Besked om att beslut är fattat endast, inte vad det är för beslut… Är ute på jobb nu så får kolla posten när jag kommer hem. Fick ni brevet till…[Read more]
-
vincentdelgado replied to the topic Hur länge har ni väntat på PUT? in the forum Byråkrati & Myndigheter 10 years, 10 months ago
@Ducky wrote:
Svartsjuka är inte på något sätt en sjukdom som halvt aggressiva rednuf försöker övertyga sig själv och oss andra, hans inställning grundar sig säkert på en dålig relation eller upplevelse för honom där svartsjuka varit överdriven.
Svartsjuka är en känsla som skapar en oro över den andra partner har en annan. Vissa säger till och me…