-
Ducky replied to the topic Thailand varmaste landet i Asean denna vecka in the forum Nyheter 10 years, 3 months ago
Haft mellan 35-40 i buriram i veckan satan vad varmt det varit men är i Bangkok nu där det är 32 och med lite blåst så jävla skönt.
-
Ducky replied to the topic Köpa mobil telefon i Thailand in the forum Övrigt 10 years, 3 months ago
Modellerna heter inte alls samma där som hemma. Ska vi vara riktigt ärliga är det inte någon markant skillnad i priset mellan Thailand och hemma på mobiler enligt mig iaf
-
Ducky replied to the topic När ska folk lära sig? Lurade på pengar, lägenheter m.m. in the forum Hus, Lägenheter & Mark 10 years, 4 months ago
Sparfest, Jag tog i aningen när jag skrev sist och det kom ut mer aggressivt än vad jag menade vilket var onödigt.
Men i mina fall är paren relativt jämnåriga eller med 10+- i åldersskillnad vilket jag tror kan vara en god förutsättning. Men även som jag påtalade i mitt förra inlägg “Men visst att bli kär och skriva allt på damen är korkat men…[Read more] -
Ducky replied to the topic När ska folk lära sig? Lurade på pengar, lägenheter m.m. in the forum Hus, Lägenheter & Mark 10 years, 4 months ago
Hmm visst det finns många puckon till män och man måste tänka längre än näsan räcker. Men att säga inga förhållande med thai håller i längden är bara dumdristigt att påstå. Jag känner flera stycken som lever med sin thai dam sen många år. Min kusin har varit gift med sin dam i 20 år, en av mina vänner varit med sin dam i 18 år och en annan beka…[Read more]
-
Ducky replied to the topic gym i bangkok? in the forum Hälsa, Fritid & Sjukvård 10 years, 6 months ago
Bangkok är stort men jag tränade på Ekkamai Gym sist och det hittade jag genom http://afarangabroad.com/2013/07/gyms-in-bangkok/
-
Ducky replied to the topic Åka buss med Thai Sriram in the forum Praktiska Prylar & Finurliga Råd 10 years, 7 months ago
Snabbaste sättet är väl lomprayah? typ 10,5 timme http://www.lomprayah.com/ww/E/route.htm
Men statligt är bra med och lite billigare.
-
Ducky replied to the topic Åka buss med Thai Sriram in the forum Praktiska Prylar & Finurliga Råd 10 years, 7 months ago
vart åker du från och är din slutdestination Samui?
-
Ducky replied to the topic Hur länge har ni väntat på PUT? in the forum Byråkrati & Myndigheter 10 years, 7 months ago
Grattis båda två. :thumbleft:
-
Ducky replied to the topic Relationen sprack. Det blev värre än någonsin… in the forum Samlevnad & Relationer 10 years, 9 months ago
Kan inte ens förställa mig hur du känner och mår, kämpa på och stå på dig! Ge aldrig upp!
-
Ducky replied to the topic Hur länge har ni väntat på PUT? in the forum Byråkrati & Myndigheter 10 years, 10 months ago
Svartsjuka är inte på något sätt en sjukdom som halvt aggressiva rednuf försöker övertyga sig själv och oss andra, hans inställning grundar sig säkert på en dålig relation eller upplevelse för honom där svartsjuka varit överdriven.
Svartsjuka är en känsla som skapar en oro över den andra partner har en annan. Vissa säger till och med att svarts…[Read more] -
Ducky replied to the topic Bangkok – Januari 2016 in the forum Praktiska Prylar & Finurliga Råd 10 years, 10 months ago
Precis som vissa andra påtalat är 2 nätter för lite i Bangkok men ni kan ju avsluta i Bangkok igen innan ni åker hem. Eftersom ni är unga och vill festa tycker jag ni ska ta en runda till pattis, koh Samui och inte missa fullmoonparty 23 Januari på koh phangan. Så mitt förslag för er är bkk-pattis-samui-phangan-bkk. när kommer ni till Thailand? S…[Read more]
-
Ducky replied to the topic Thailändskornas och svenskarnas relation provocerar. in the forum Samlevnad & Relationer 10 years, 11 months ago
@Phonthaisongthaisilk wrote:
uppskattar kvinnor som tycker om att vara just kvinnor , inte något Hen i hängselbyxor 🙂
haha klockrent, du har satt ord för hur jag känner och tänker, tack 🙂 tar mig friheten att använda citatet i mitt dagliga liv om du inte misstycker.