Ledsen, blev lite ivrig där. Min fråga gäller TUT. Alltså första vändan på 2 år. Hon är fortfarande i hemlandet.
Har ni hört något än badger67 ? Vi ansökte den 20 augusti alltså över 5 månader här med, men vi har inte hört något ännu.