• jag tror på att lagra kyla som vi lagrar värme i sverige, en välisolerad tank, sedan golv/vägg(kyla) och om man sedan kyler med sol, vind, vatten, eller speglar som kokar vatten och driver en turbin är ju bara en fråga om vad man har mest av.
    men nummer ett måste väll ändå vara att isolera husen, den man vill göra är ju att sänka tempen ca 5…[Read more]