När ansökte ni? Flyttades ni till närmaste enhet? Isåfall kan det betyda intervju för dig.
Angående besöksvisumet och UT-kortet så är en variant, om du har fullmakt eller skickar in en fullmakt, är att du ber Mig skicka hem UT-kortet till dig. Då kan du åka över till frugan i Norge med kortet eller liknande (och det går antagligen snabbare att få det då det inte ska resa med kurirpost).