Hej,
Jag träffade min ex flickvän i Sverige 2003. Vi lever idag inte tillsammans då vi separerat. Hon bor i Sverige och jag
i Thailand.
Vi tog hennes son till Sverige ca 1 år efter att vi träffats. Hon hade ensam vårdnad och vi fick inga problem med
det du skriver om. Vi fick även underhållsbidrag.
Tycker att det låter konstigt. Men det kan ju ha ändrats, det är ju några år sedan.
Lycka till!
/M