Tack för alla råd :salute:
Nu har allt löst sig.
Svärfar och svärmor tog med sig deras advokat från försäkringsbolaget samt 4 poliser till mötet med motpartens försäkringsbolag. Notan gick på 500 THB till advokaten (han är i mina ögon värd mycket mer än så) 10000 THB till poliserna. :cheers:
Att tillägga är att min underbara familj i Thailand har ALDRIG försök få mig att skicka pengar och det gäller allt som händer där nere, utan det är jag som känner att jag vill hjälpa dom.