Forum Replies Created

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Thailand en brusten dröm #473659

    Först och främst tack Nirak för att ni delar denna historia med oss!

    Man blir ju beklagligt nog påmind om hur pinsamt godtrogna och naiva vi svenskar kan vara…

    Men för att citera Afzelius:

    “Svensken är en dyster jävel, men han bär på nåt stort, han kan ta i, och för det mesta är han stolt.”

    Er envetenhet och mod i detta mål ska ni vara stolta över!

    Hoppas ni kan berätta mer hur det gått!

    Lycka till om inte processen är klar!

    Niklas

Viewing 1 post (of 1 total)