-
Patmark replied to the topic Bygga en egen billig pool in the forum Hus, Lägenheter & Mark 10 years, 11 months ago
Hej!
Angående att sätta mosaik i bruk, vet någon mer om detta? Ska det vara i kalkcementbruk då? Trycker man in mosaiken i bruket så att man inte behöver foga, eller ska det också göras i vanlig ordning? Är detta något som kan vara görbart även här hemma?Hälsningar Patrik