-
pelle61 replied to the topic Hur använda dubbla pass? in the forum Visum och Uppehållstillstånd 11 years, 2 months ago
Hej.
Tycker att det låter lite för enkelt att bara byta pass.
Hur kan frugan lämna Thailand på sitt Thaipass utan uppehållstillstånd?
Det blir jo indraget när hon blir svensk .
Bara en tanke.
Mvh Per