-
makma replied to the topic Hur använda dubbla pass? in the forum Visum och Uppehållstillstånd 11 years, 2 months ago
@bandonghasse wrote:
@pelle61 wrote:
Hej.
Tycker att det låter lite för enkelt att bara byta pass.
Hur kan frugan lämna Thailand på sitt Thaipass utan uppehållstillstånd?
Det blir jo indraget när hon blir svensk .
Bara en tanke.
Mvh PerHon måste visa att hon har tillstånd att åka in i EU. I ert fall så måste hon visa upp det svenska passet ocks…
-
bandonghasse replied to the topic Hur använda dubbla pass? in the forum Visum och Uppehållstillstånd 11 years, 2 months ago
@pelle61 wrote:
Hej.
Tycker att det låter lite för enkelt att bara byta pass.
Hur kan frugan lämna Thailand på sitt Thaipass utan uppehållstillstånd?
Det blir jo indraget när hon blir svensk .
Bara en tanke.
Mvh PerHon måste visa att hon har tillstånd att åka in i EU. I ert fall så måste hon visa upp det svenska passet också vid utcheckninge…[Read more]