Hej. Tycker att det låter lite för enkelt att bara byta pass. Hur kan frugan lämna Thailand på sitt Thaipass utan uppehållstillstånd? Det blir jo indraget när hon blir svensk . Bara en tanke. Mvh Per
Hej. För min fru och mig, är valet självklart. Nämligen här http://www.watsanghabaramee.se/t/Englis … 01_e3.html Glad påsk