Nej, tänker inte skriva mig i Thailand. Vad jag har hört tidigare är det inget problem att köpa bil bara man har en bostadsadress samt visum. Jag kommer att ha en fast adress i Thailand och tillsammans med visum hoppas jag det räcker. Internationellt körkort kommer jag att ha första året därefter tar jag nog ett thailändskt körkort.
Du vet inte vad gatan heter där bilhandlarna håller till eller om det finns någon bra webbsida med begagnade bilar.