Skip to content
  • Registera
  • Log in
  • Hem
  • Produkter
    • ESIM
    • VPN
  • Forums
    • Resa i Thailand
    • Gemensamt, för alla
    • Bo i thailand
    • I Sverige med Thailändsk anknytning
  • Senaste inlägg
  • Artiklar
  • Nyheter
  • Hem
  • Produkter
    • ESIM
    • VPN
  • Forums
    • Resa i Thailand
    • Gemensamt, för alla
    • Bo i thailand
    • I Sverige med Thailändsk anknytning
  • Senaste inlägg
  • Artiklar
  • Nyheter

Pinky

Profile picture of Pinky

@pinky

Not recently active
  • Activity
  • Profile
  • Forums
  • Media 0
  • Personal
  • Mentions
  • Favorites
  • Profile picture of Pinky

    Pinky replied to the topic Hur länge har ni väntat på PUT? in the forum Byråkrati & Myndigheter 10 years, 8 months ago

    Såg nyss på migrationsverkets hemsida att handläggningstiderna kommer att påverkas utav alla flyktingar. 7000 asylsökanden per vecka vilket är 4000-5000 mer än förra året. 🙁

  • Profile picture of Pinky

    Pinky replied to the topic Hur länge har ni väntat på PUT? in the forum Byråkrati & Myndigheter 10 years, 8 months ago

    @Markus_svensson2002 wrote:

    Ni som väntar på UT, vet ni vilken månad de är inne på och jobbar nu och beslutar?
    Har de kommit in på september 2014 ännu?

    Ringde Norrköping igår och de sa att de fortfarande är inne på Augusti månad. De har vart där ett ganska bra tag nu och är fortfarande inte klara. 🙁
    Spelar ingen roll vilken enhet era ansökning…[Read more]

  • Profile picture of Pinky

    Pinky replied to the topic Hur länge har ni väntat på PUT? in the forum Byråkrati & Myndigheter 10 years, 9 months ago

    @Trucker wrote:

    Pratade idag med en nära vän, vars väns hustru har precis fått UT (eller möjligen PUT, min vän är inte så insatt i terminologin) Hon hade ansökt ungefär samma tid som min fru. Men skillnaden är att hon är gravid på 8:de månaden nu, alltså borde det vara frågan om förtur…

    Försökte idag komma fram till Mig per telefon i flera om…

    [Read more]

  • Profile picture of Pinky

    Pinky replied to the topic Hur länge har ni väntat på PUT? in the forum Byråkrati & Myndigheter 10 years, 9 months ago

    Hej Hej! Är ny här och tänkte skriva av mig lite om min och min makes ansökan. :cyclops:
    Vi ansökte den 25/9-2014
    Mail om intervju 20/3-2015
    Intervju 10/4-2015
    Och just nu väntar vi bara på beslut. Har inte hört ett knyst ännu. Blir snart ett år sedan vi ansökte den 25 denna månad. Hoppas verkligen vi får en handläggare snart. Så jobbigt att ba…[Read more]

Här får du råd av människor med mångårig erfarenhet av att resa och leva på de mest avlägsna platser i landet. Dagliga Nyheter och Resetips!

länkar

  • Hem
  • Produkter
    • ESIM
    • VPN
  • Forums
    • Resa i Thailand
    • Gemensamt, för alla
    • Bo i thailand
    • I Sverige med Thailändsk anknytning
  • Senaste inlägg
  • Artiklar
  • Nyheter
  • Hem
  • Produkter
    • ESIM
    • VPN
  • Forums
    • Resa i Thailand
    • Gemensamt, för alla
    • Bo i thailand
    • I Sverige med Thailändsk anknytning
  • Senaste inlägg
  • Artiklar
  • Nyheter

Kontakta oss

  • Facebook

Registrera dig

Registrera dig för att kunna delta i diskussionerna

© All rights reserved