-
manfarang replied to the topic Hur länge har ni väntat på PUT? in the forum Byråkrati & Myndigheter 10 years, 8 months ago
@Trucker wrote:
@Pinky wrote:
Såg nyss på migrationsverkets hemsida att handläggningstiderna kommer att påverkas utav alla flyktingar. 7000 asylsökanden per vecka vilket är 4000-5000 mer än förra året. 🙁
Detta bekräftar mina farhågor om att pågående flyktinginvasionen kommer att starkt försämra handläggningstiderna för resten av året, så nu är j…
-
Trucker replied to the topic Hur länge har ni väntat på PUT? in the forum Byråkrati & Myndigheter 10 years, 8 months ago
@Pinky wrote:
Såg nyss på migrationsverkets hemsida att handläggningstiderna kommer att påverkas utav alla flyktingar. 7000 asylsökanden per vecka vilket är 4000-5000 mer än förra året. 🙁
Detta bekräftar mina farhågor om att pågående flyktinginvasionen kommer att starkt försämra handläggningstiderna för resten av året, så nu är jag glad att mi…[Read more]
-
vincentdelgado replied to the topic Hur länge har ni väntat på PUT? in the forum Byråkrati & Myndigheter 10 years, 9 months ago
@Pinky wrote:
Hej Hej! Är ny här och tänkte skriva av mig lite om min och min makes ansökan. :cyclops:
Vi ansökte den 25/9-2014
Mail om intervju 20/3-2015
Intervju 10/4-2015
Och just nu väntar vi bara på beslut. Har inte hört ett knyst ännu. Blir snart ett år sedan vi ansökte den 25 denna månad. Hoppas verkligen vi får en handläggare snart. Så job…