-
Nisse replied to the topic Chiang Mai är en fantastisk plats att bo på! in the forum Norra 17 years, 8 months ago
@jimmysjo wrote:
Tjaba,
Har läst alla inlägg i denna tråd.
Jag har bott i Chiang Mai i elva år och trivs utmärkt.
Men, jag har just kommit tillbaka från en dryg veckas bilresa runt Laos, och ……..
Vackert land, underbara människor (som Thailand för 20 år sedan) och mat som faktiskt är godare än här. (Jag förstår inte varför Thairestaurang…